پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به سیل‌زدگان مازندرانی

0

استاندار مازندران از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به سیل‌زدگان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به وقوع سیلاب شدید در استان، گفت: در سه روز آینده روستاهای درگیر سیلاب به زندگی عادی خود باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه 5 میلیارد تومان برای کمک به سیل زدگان استان تخصیص یافته است، تصریح کرد: هنوز میزان خسارات سیل به صورت دقیق برآورد نشده است اما از شنبه نسبت به پرداخت کمک بلاعوض اقدام خواهیم کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر باید مکانی برای حل مشکلات و تبادل نظر برای رفاه مردم باشد، گفت: تعدد رسانه‌ها و سمن‌ها در حوزه زیست محیطی و فعالیت‌های بشردوستانه هنوز نتوانسته برای جامعه موثر باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه ستاد تسهیلات به سفر دنبال افزایش رضایتمندی مسافران است، تاکید کرد: نهضت مازندران پاک و استانی که مستحق ریختن زباله در آن نیست باید در قالب فرهنگ‌سازی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تیم بازرسی استان بر فعالیت ناظران بازار، در سطح استان فعال شده است، گفت: کاهش آمار تصادفات در نوروز نباید صرفا توسط نیروی انتظامی و پلیس راه صورت گیرد بلکه همه دستگاه‌های امدادرسان در کاهش شاخص اثرگذار هستند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه هنوز برخی از مدیران استان حضور در جلسات ستاد تسهیلات سفر مازندران را جدی نگرفتند، تصریح کرد: فرمانداران باید مراقبت کنند تا حضوری فعال در ستاد تسهیلات سفر شهرستان‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های استان جدی گرفته شود، گفت: باید محصولات عرضه شده در نمایشگاه‌ها با تبلیغات محیطی به فروش برود و در این راستا ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در دستور کار قرار بگیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.