پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر هیأت دولت به بابل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه پیگیری مصوبات سفر هیأت دولت به این شهرستان اظهار کرد: به  ۱۰۸ پروژه در این قالب اعتبار اختصاص یافته است که عموماً پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات محقق شده است.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی به دلیل پیگیری نکردن مطالبات و مشخص نکردن پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام مربوط به دستگاه خویش گفت: مطالبه‌گری و پیگیری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ارسال گزارش ماهانه از پروژه‌های در دست اجرا به فرمانداری و بخشداری می‌تواند در اتمام آن پروژه بسیار تاثیرگذار باشد.

فرماندار بابل همچنین یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌هایی که اعتبارات آن جذب شده، باید مرحله به مرحله به فرمانداری ابلاغ و رونوشت آن نامه نیز به بخشداری ارسال شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در پایان سال مبحث پیگیری‌ها و مطالبه‌گری‌های آنان است.

گرجی در این زمینه گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز بر اساس این گزارش‌ها نظارت مداوم و حضور مداوم بر پروژه ها خواهد داشت.

فرماندار بابل با اشاره به احترام به نظرات ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تایید و در اولویت گذاشتن پروژه‌ها براساس نیاز شهرستان و اعلام به فرمانداری و ادارات کل،تاکید کرد: ادارات کل باید در انتخاب پروژه‌ها برای جذب اعتبارات نظرات کارشناسی و مستدل ادارات شهرستان را لحاظ کنند.

عزیززاده‌گرجی از حضور برخی از مدیران کل در شهرستان بدون اطلاع فرمانداری گلایه کرد و گفت: اگر لازم باشد مدیری استانی برای بازدید و یا افتتاح پروژه‌ای به شهرستان دعوت شود؛ حتماً باید با هماهنگی و دعوت فرمانداری این امر صورت پذیرد.

فرماندار بابل با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استانداری مازندران به ادارات کل مبنی بر حضور با هماهنگی فرمانداری به شهرستان‌ها ادامه داد: مدیری که بدون هماهنگی فرمانداری در بازدید و یا افتتاح پروژه به شهرستان سفر می‌کند، در واقع بی‌اعتنایی به دولت کرده است چرا که تمامی پروژه‌هایی که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند، باید با اطلاع و آگاهی فرمانداری افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی تاکید کرد: اگر در افتتاح و یا بازدید پروژه‌ای فرماندار و بخشدار  مطلع نیستند و حضور ندارند؛ لزومی به حاضر شدن مدیران شهرستانی در آن پروژه نیست.

فرماندار بابل با تاکید بر شناسایی پروژه‌هایی که تا آغاز هفته دولت به اتمام خواهند رسید و قابلیت افتتاح و بهره‌برداری را دارند، گفت: در سفرهای استاندار مازندران به شهرستان‌های استان، اعتبارات مستقلی برای اتمام پروژه‌های اولویت‌دار اختصاص داده خواهد شد و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نزدیک‌ترین زمان ممکن پروژه‌های مدنظر را به فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.