پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص بودجه برای تکمیل فضاهای ورزشی میاندورود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی مهمان مردم میاندورود شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران که با ۶۰ مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، در آغاز با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد. ‎

افتتاح ورزشگاه سورک برنامه دیگر سفر استاندار مازندران به شهرستان میاندورود بوده که در حاشیه افتتاح در نوزدهمین سفر شهرستانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همت مسؤولان امر این سالن در اختیار جوانان منطقه قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در شهرستان میاندورود از منظر سرانه اماکن ورزشی وضعیت خوبی نداریم، افزود: دو سالن دیگر در حال ساخت است که قرار شد تخصیص ویژه‌ای دهیم یک سالن تا ۲۲ بهمن و دیگری تا پایان سال در اختیار مردم شهرستان قرار گیرد.

استاندار مازندران اضافه کرد: تنها سالن استخر توسط بخش خصوصی در حال ساخت بود که به دلیل مسائل مالی متوقف شد و آن هم جز برنامه مصوبات شهرستانی کمک می‌کنیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

حسینی‌پور با اعلام اینکه شهرستان میاندورود جوانان و نوجوانان مستعدی دارد که در حوزه‌های ورزشی نام‌آور هستند، خاطرنشان کرد: باید سرانه ورزشی را در این شهرستان ارتقا دهیم تا همه جوانان از این فضا بهره‌مند شوند و زمینه رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان را فراهم کند.

وی گفت: برای بازسازی این سالن ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد هنوز هم بخشی از اعتبار باقی‌مانده که در مصوبه سفر امروز قرار خواهیم داد تا این سالن به‌طور کامل در اختیار جوانان قرار گیرد‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.