پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخبار پلیس مازندران| زمین‌گیر شدن سارقان مسلح و دستگیری قاتل فراری بعد از ۵ سال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سید موسی حسینی طی گفت‌‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سارقان مسلح منزل با خودروی پلاک جعلی، موضوع بلافاصله در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت با تقویت گشت‌های انتظامی ماموران خودروی مورد نظر را با دو سرنشین مرد حین تردد در یکی از خیابان‌های این شهر مشاهده کردند، سرنشینان خودرو که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده بودند با واکنش ماموران مواجه شده و زمینگیر شدند. 

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان در پی اصابت گلوله پلیس به هلاکت رسید و هم‌دست وی دستگیر شد، متهمان اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوب غربی کشور بوده‌اند که ۲ قبضه سلاح مورد استفاده توسط متهمان در این عملیات کشف شد، تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه ادامه دارد.

*دستگیری قاتل فراری پس از ۵ سال 

سرهنگ حسین کیان مهر، سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاتل متواری پس از پنج سال فرار با تلاش ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: پس از وقوع قتل عمد در شهرستان ایلام و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کیان مهر عنوان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کارهای اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شده، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل در پایان عنوان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی عمد که حدود پنج سال قبل در ایلام اتفاق افتاده بود معترف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.