پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی تا احتکار روغن موتورهای ۱۸ میلیاردی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمودکلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: خانمی با ارائه شکایتی به پلیس فتا عنوان کرد؛ مدتی است یکی از آشنایان، تصاویرم را در بستر شبکه اجتماعی برای من و خانواده‌ام ارسال می‌کند که مربوط به مدتی قبل بوده و مرا تهدید به انتشار وسیع آنها کرده است.

وی گفت: پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و پس از بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و مستندات جمع‌آوری شده، مشخص شد که مزاحم اینترنتی همان فرد مورد ادعای شاکی است، که پس از هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بیان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارآگاهان سایبری، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه‌ خود را انتقام از شاکیه عنوان کرد.

کلوانی، به کاربران فضای مجازی هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

*احتکار روغن موتورهای ۱۸ میلیاردی در ساری 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ۱۱ هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور احتکاری به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور، که در انبار یک باب منزل در شهرستان ساری بوده، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  مازندران بیان کرد: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۱هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور خودرو احتکار شده کشف شد.

محمدپور با بیان اینکه ارزش روغن موتورهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

وی از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.