پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری عاملان آتش زدن پایگاه بسیج تا کشف عامل توزیع گوشت خوک

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران، اظهار کرد: در ۴۸ساعت گذشته یک پایگاه بسیج در این شهرستان توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتف مورد آتش‌سوزی قرار گرفته بود که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده دو نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.

 باقری در پایان  با تاکید بر برخورد قاطعانه و قانونی با عوامل اغتشاش و ناامنی در جامعه از عموم مردم خواسته شده هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات در مورد اقدامات مجرمانه و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی در جویبار

سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز از دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد و اظهار کرد:  ماموران انتظامی شهرستان جویبار با اطلاع از اینکه فردی غیربومی به همراه همدستش در سطح آن شهرستان اقدام به فروش سکه های تقلبی می‌کنند، موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان جویبار یکی از متهمان را در داخل طلافروشی، حین فروش سکه‌های تقلبی دستگیر کردند، افزود: طی بازرسی از کیف همراه متهم، ۳۳ عدد سکه های پارسیان یک گرمی با مارک های مختلف تقلبی کشف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان از شهرستان آستارا وارد مازندران شده و اقدام به فروش سکه های تقلبی در شهرهای بابلسر، بهمنمیر، بابل، جویبار، کوهیخیل، سیمرغ و قائمشهر کردند.

ساداتی با اشاره به اینکه متهم دارای ۱۱فقره سابقه کیفری می باشد و یکی از متهمان که در طلافروشی دیگری حضور داشت از صحنه متواری شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی همدستش ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت خوک در گلوگاه 

محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از توقیف یک دستگاه سواری با ۱۰۰ کیلو گوشت خوک در آن شهرستان خبرداد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در ایست بازرسی محور مواصلاتی استان گلستان به مازندران، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۰۰ کیلو گرم گوشت خوک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.