پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخبار پلیس مازندران| از تلخ شدن کام قاچاقچی شکلات تا در دام افتادن وکیل قلابی در بابلسر

0


به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ قاسم عزیزی عصر امروز طی گفت‌وگویی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و فروش شکلات‌های خارجی قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضایی و دستگیری یک قاچاقچی کالا، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی محل دپوی کالای خارجی در بازرسی از آن، ۷ هزار و ۲۸۵ بسته شکلات خارجی قاچاق را کشف کردند.

عزیزی در اشاره به اینکه ارزش شکلات‌های خارجی کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: در همین راستا متهم به مرجع قضایی معرفس و شکلات‌های قاچاق کشف شده نیز به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

در ادامه سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری فردی که با معرفی خود به‌عنوان وکیل، اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد. 

وی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و دارندگان پرونده‌های قضایی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

زارع یادآور شد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با راه‌اندازی دفتر وکالت و به بهانه قبول وکالت در مراجع قضایی اقدام به دریافت وجه از مال‌باختگان می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر اذعان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌ها به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از  نفر در مجموع به مبلغی بیش از ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ زارع در ادامه، بیان داشت: در بازرسی از دفتر متهم، مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی و پرونده های قضایی مربوط به شکات کشف شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در پایان با بیان اینکه متهم پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجه با کسانی که به‌عنوان وکیل یا مامور به آن‌ها مراجعه می‌کنند با انجام تحقیقات لازم از صحت ادعای آنان اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.