پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احیای باغ ملی ۳۳ هکتاری رامسر قصه پرغُصه شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد صبح شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد با بیان اینکه در فرماندهی اقتصاد مقاومتی دو شهرستان ساری و رامسر انتخاب شدند گفت: رامسر در حوزه صنایع دستی و کشاورزی فعالیت خوبی دارد.

وی افزود: اقدامات موثر و کارآمدی در اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و در آینده از این اهداف رونمایی میشود تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان رامسر راه اندازی شد تصریح کرد: نسبت به کیفیت بخشی این بازارچه باید کوشا باشیم تا نمادی از بازارچه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی افزود: در راستای ایجاد دهکده سلامت بخشی از کار اداری و اجرایی آن در حال انجام است و تسهیلات آن توسط کارگروه اشتغال نهایی می شود.

فرماندار رامسر گفت: پارک جنگلی دالخانی ۱۴۷ هکتار پارک طبیعی بوده و مشاور مطالعات خود را انجام داده و در این حوزه برخی اقدامات اولیه  انجام شد و این طرح با حمایت سرمایه گذاران با اقدامات اجرایی و عملیاتی بهره برداری می شود.

محمد آزاد خاطر نشان کرد: رامسر دارای ۲۰ کیلومتر ساحل بوده و در حاشیه نقاط شهری و روستایی واقع شده و در حوزه بوم گردی که ظرفیتهای خوبی دارد اقداماتی انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی ظرفیت بسیار خوبی داریم که شناسایی شد و بدنبال برنامه ریزی خوب و مدونی هستیم که در آینده نزدیک رسانه ای می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمانها و نهادها برندهای شهرستان را در معرض دید قرار دهند گفت:در حوزه گردشگری و صنایع دستی در شهری که ماهیت و ذات گردشگری دارد تمامی خدمات و صنعت و تمامی بخش ها در این راستا فعال هستند و اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.

محمد آزاد در ادامه افزود: در بخش اصلاح نژاد دام، گل و گیاهان و شیلات اقدامات موثری انجام شد.

وی تصریح کرد: شهرستان نمونه گردشگری رامسر با داشتن آبگرمهای معدنی ظرفیت خوبی در این بخش دارد که مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفته است و هتل های رامسر ظرفیت بزرگی در بخش گردشگری هستند.

فرماندار رامسر گفت: در ورزش های آبی موفقیت های خوبی داشتیم و در رشته های مختلف ورزشی شهرستان رامسر ورزشکاران خوش درخشیدند.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی بصورت شبانه روزی فعالیت داشته باشند افزود: مدیران با تلاش و پیگیری مشکلات شهر و مردم عصرها نیز در محل کار خود حضور داشته باشند تا جوابگوی مردم باشند.

وی با انتقاد از روند نامناسب احیای باغ ۳۳ هکتاری و استفاده بهینه از آن در راستای توسعه گردشگری و ایجاد فضای مناسب فرهنگی و تفریحی گفت: باغ ۳۳ هکتاری به عنوان قصه پر غصه درام تبدیل شده که باید نسبت به احیای آن جهت توسعه گردشگری و فرهنگی کوشا باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.