پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث پل‌های عابر پیاده در محورهای فرعی مازندران از جمله كياسر

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از احداث بیش از چهار دستگاه پل عابر پیاده از طریق مناقصه عمومی در محورهای فرعی استان خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهادانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های مازندران، احمد آفرین محمدزاده از احداث بیش از چهار دستگاه پل عابر پیاده از طریق مناقصه عمومی در محورهای فرعی استان خبر داد.

 

وی گفت: این اداره کل به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابران پیاده احداث پل عابر در محورهای فرعی استان را در دستور کار دارد.

 

محمدزاده یادآور شد: این پل‌ها در محورهای ساری – کیاسر منطقه شکتا، ساری – جویبار منطقه عیسی خندق، بهنمیر – بابلسر منطقه باقرتنگه و بابل – آمل جاده قدیم احداث می‌شود. 

 

این مسئول ادامه داد: به‌منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابران حاشیه جاده‌های پرتردد استان این اداره کل اقدامات بسیار مطلوبی در کاهش تلفات انجام داده و با تشکیل کمیته‌های مکان‌یابی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز نسبت به احداث پل‌های عابر پیاده با اعتبارات این اداره کل اقدام کرده است.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به مسئولیت‌های اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل، گفت: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های سراسر استان از جمله وظایف این اداره کل در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.