پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال ۶ فوتی براثر سیلاب در مازندران/سیل ۲ روستا را با خود بُرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی سرپرست مدیریت بحران مازندران امروز درباره آخرین خبرها از خسارت سیلاب در مازندران،اظهار کرد: بیشترین خسارت سیل در مازندران به دهستان کوهک‌چال مرزن‌آباد شهرستان چالوس وارد شده است.

وی گفت: در سیل اخیر دو روستای باسکول و پولادکوه از توابع بخش مرزن آباد به کلی از بین رفته و تمام خانه‌ها را نیز آب بُرد و فوتی‌ها و مفقودی‌ها نیز مربوط به این روستا بوده است‌.

سرپرست مدیریت بحران مازندران در ارتباط با شمار فوتی‌ها و مفقودی‌ها براثر سیلاب در استان، تصریح کرد: آمار مورد تایید پزشکی قانونی بوده که تاکنون ۴ فوتی تحویل پزشکی قانونی شده و احتمال اینکه دو مفقودی هم در شمار فوتی‌ها باشند زیاد است.

محمدی با اعلام اینکه ۲.۵ تا ۷ کیلومتر محور دزبن به دلیل سیلاب خسارت ۱۰۰ درصدی دیده  است، یادآور شد: همچنین آب و برق ۱۱ روستا قطع است که پیگیری‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نگرانی از بارش‌های روزهای آینده، گفت: با وجود هشدارهای متعدد ستاد بحران مردم و مسافران به هشدارها توجه نکردند که از مردم تقاضا داریم هشدارهای ستاد بحران را جدی بگیرند.

سرپرست مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: میزان خسارت نیز تاکنون برآورد نشده و درحال جمع‌‌بندی است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.