پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال یک‌طرفه شدن محور کندوان

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: ترافیک در جمعه‌ای به محور کندوان رسید.

وی گفت: با توجه به ورودی‌های طی روزهای گذشته در جاده‌های شمال امروز شاهد روز پرترافیکی در جاده‌‌ها خواهیم بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدویت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال درحال اجرا است، افزود: معمولا چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌‌های شمال هستیم که حجم ترافیک در محورها طی پایان ‌ هفته‌ها افزایش می‌یابد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد انواع تریلر از محور هراز اشاره کرد وگفت: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز ادامه دارد.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال،  از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: باتوجه به ترافیک موضوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌ها و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.