پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال سقوط سنگ در محورهای کوهستانی مازندران

0

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به بارش باران سطح راه‌های استان مازندران  لغزنده است.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه، افزود: معمولا در روزهای بارندگی احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ورودی‌های استان مازندران کماکان به روی مسافران بسته است، تصریح کرد: ماموران پلیس راه با حضور در مبادی ورودی استان مانع از ورود خودروهای غیربومی به استان می‌شوند.

این مسؤول بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۷ دستگاه خودرو  اعمال قانون  و همچنین ۴۷۶ دستگاه خوورو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی یادآور شد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۵هزار و ۸۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۶هزار و ۶۶۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انسداد محور کندوان از فردا از سر گرفته می‌شود، یادآور شد: این محدودیت از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دستور کار قرار دارد که طی این مدت محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.