پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال افزایش تیم‌های مازندرانی در لیگ کشتی

0

امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ساری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره میزبانی مسابقات اظهار کرد: به فدراسیون پیشنهاد داده بودیم و فدراسیون هم بعد بررسی قبول کرد. فرصت کوتاه بود اما تلاش کردیم که با شرایط خوب و باکیفیت میزبانی کنیم.

وی گفت: روز نخست برگزار شد و سه وزن نخست مشخص شد و پنجشنبه سه وزن و روز جمعه ۴ وزن مسابقات داریم.مسابقات تا به اینجا خوب بود و کشتی گیرانی که در صربستان مدال آور بودند در اینجا رقابت نکردند و کامران قاسم‌پور که مصدومیت داشت.

وی ادامه داد: هرچند که گلیج هم مصدوم بود و به سختی خودش را به این مسابقات رساند و امیدوارم مجدد در چرخه بتواند کشتی های بعدی خودش را بگیرد.

رئیس هیات کشتی استان مازندران از امیدواری برای در اختیار قرار دادن سالن سردار سلیمانی ماهفروجک به هیات کشتی مازندران گفت و افزود: چند ماه آینده سالن ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری آماده بهره برداری خواهد شد و بخشی از مشکلات سخت افزاری کشتی استان مرتفع خواهد شد چون این سالن یک سالن مجهز و بزرگ است که قطعا مسابقات و رویدادهای مختلفی را می توانیم در آن سالن برگزار کنیم.

رئیس هیات کشتی استان مازندران، از برگزاری رویدادهای مختلف در مازندران و حضور سرمایه گذاران مختلف مازندرانی در لیگ کشتی اشاره کرد و گفت: این یک اتفاق خوب در ورزش مازندران و کشتی است و قطعا حضور این افراد در کشتی قطعا به کشتی مازندران و کشور کمک فراوانی خواهد کرد.

شایگان تاکید کرد: احتمال اینکه سال بعد تعداد تیم های مازندرانی حاضر در لیگ بیشتر بشود است، چون در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.