پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ۹۳ طرح در مناطق کم‌برخوردار با مشارکت داوطلبان هلال احمر مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۹۳ طرح داوطلبی و ۴۴ کاروان سلامت با مشارکت داوطلبان هلال‌احمر در مناطق کم‌برخوردار استان اجرا شد.

غلامعلی فخاری صبح امروز و در جمع خبرنگاران با بیان خبر فوق اظهار کرد: ارزش مجموع خدمات کاروان سلامت ۱۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۲۱۹ هزار ریال بوده و ۲۶۵ داوطلب در اجرای آن مشارکت داشتند.

فخاری اضافه کرد: برپایی ۹۱ چادر سلامت با مشارکت ۴۱۰ عضو داوطلب و اهدای خون با مشارکت ۲۱۲۲ نفر از دیگر خدمات داوطلبان هلال احمر مازندران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بود.

وی با بیان اینکه داوطلبان هلال‌احمر مازندران همیشه پیشتاز خدمت‌رسانی به هم‌نوعان نیازمند هستند، افزود: داوطلبان در همه فراخوان های ملی و استانی، مشارکتی پرشور و تحسین برانگیز دارند که حماسه آنان در مهار بحران کرونا و کمک مستمر به همنوعان آسیب دیده از جمله خشکسالی سیستان و بلوچستان، نمونه بارزی از تبلور فرهنگ داوطلبی در مازندران است.

رئیس جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر اینکه خدمات همه حوزه‌های هلال‌احمر متاثر از ماهیت داوطلبی است، خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه شبکه‌های داوطلبی با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی به عنوان یک سیاست راهبردی در دستور کار معاونت داوطلبان این مجموعه قرار دارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.