پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ۳۰ عنوان برنامه از سوی گشت رضویون سپاه محمودآباد در دهه فجر

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه محمودآباد از اجرای ۳۰ عنوان برنامه محوری در خدمات رسانی میز خدمت امنیت پایدار گشت رضویون و حدود ۴۵۰ برنامه ذیل این برنامه‌ها در سطح محلات این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی سپاه محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سیلی دوم به آمریکا است، اظهار کرد: ما اگر یک سیلی به پایگاه نظامی آمریکا زدیم و با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی و مشت محکمی برای دومین بار بر دهان آٰمریکا خواهیم زد.

وی تصریح کرد: امام (ره) در بیان ویژگی‌های انقلاب فرمودند مردم خودشان انقلاب کردند و انقلاب تحفه‌ای است که خداوند از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد و ما باید شکرگزار باشیم و در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق قرار گیرد.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها با این همه مزاحمت، دشمنی و تهدیدات گوناگون از خط مستقیم در انقلاب زاویه پیدا نکرده و اهدافش همان اهداف، خط همان خط و راه همان راه است.

ابراهیم نژاد با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: اگر بخواهیم از امام صحبت کنیم بهانه‌ای بهتر از دهه فجر نیست، اگر بخواهیم از شهدا، رزمندگان و مقام معظم رهبری صحبت کنیم، ایامی بهتر از ایام دهه فجر نیست بنابراین یادی می‌کنیم از معمار کبیر انقلاب وخدا را شاکریم که بعد از ۴۰ سال به‌گفته مقام معظم رهبری نه شعار ما تغییر کرد و نه هدف ما تغییر کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب ما بزرگترین ومردمی‌ترین انقلاب دنیاست و تاکنون در مقابل تمامی وسوسه‌های جهانی مقاومت کرد و پس از انقلاب استکبار با تمام توان خود در صدد ضربه زدن به ما بود اما این انقلاب بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر حاضر است.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه این انقلاب یک چله را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر گذاشته است، یادآور شد: انقلاب ما در برابر تمام وسوسه‌های دشمنان مقاومت کرده و از کرامت واصالت شعارهایش صیانت کرد بنابراین دهه فجر فرصت مناسبی است تا این حقایق برای نسل جوان گفته شود وآنان بیشتر با انقلاب آشنا شوند.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از کلیدی‌ترین برنامه ما است واز همه آحاد مردم از تمام سنین واقشار دعوت می‌کنیم، آنانی که دلباخته امام، شهدا و رهبری هستند در راهپیمایی حضور داشته باشند و سیلی محکم‌تری ازسیلی اول به آمریکا بزنند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: دغدغه سردار شهید این بود که ولایت را تنها نگذارید و خودشان را سرباز ولایت می‌دانستند، اگر خبرنگار، طلبه، کارگر، کارمند یا در هر صنفی هستیم باید در همان سنگر سرباز ولایت باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.