پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ۱۶۴ پروژه آموزشی در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سعدی پور پیش ازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان در کمپینگ قوی کلار آباد، سامانه‌ی مجازی شاد را یک فرصت مناسب برای آموزش دانش آموزان دانست و اظهار داشت: مازندران در زمینه آموزش‌های الکترونیکی و مجازی در زمره استان‌های پیش قراول بود.

وی با بیان اینکه گذر از آموزش‌های سنتی و روی آوردن به آموزش‌های مجازی اعتقاد ماست، اضافه کرد: در ایام‌کرونا هزار و ۵۰۰ تولید محتوا توسط دانش آموزان در سامانه‌ی دانش آموزی شاد داشتیم که نشان دهنده ظرفیت مناسب آموزش مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه حدود دو هزار الگوی تدریسی توسط همکاران در سامانه‌ی شاد در این ایام وصول شد، تصریح کرد: این شبکه با عضویت حدود ۷۰ درصد دانش آموزان استان فرصتی مناسب جهت آموزش آنلاین است.

سعدی پور با بیان اینکه در برنامه‌های این اداره کل سه پروژه آموزش سواد رسانه‌ای، توجه به بهداشت مدارس و گذر از حافظه محوری به سمت خلاقیت محوری در دستور کار است، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها به عنوان کانون مهارت آموزی، اشتغال و خلاقیت محوری باید مورد توجه قرار بگیرند و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: در ایام کرونا حدود ۳۷۵ هزار ماسک توسط هنرجویان هنرستان‌های مازندران تولید شد که این مهم بیانگر توان و ظرفیت هنرستانهاست.

سعدی پور با بیان اینکه ۱۶۴ پروژه در مازندران در حوزه آموزش و پرورش در حال اجرا است، گفت: قانون مربوط به تبدیل احسن کردن فضاهای آموزشی بلا استفاده در مازندران در حال اجرا بوده و در این زمینه از همه دستگاه‌های اجرایی خواهش می‌کنیم که به ما کمک کنند.

کد خبر 4958218
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.