پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی سالگرد ارتحال امام راحل در شهرهای مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تبیین اندیشه‌های تابناک امام راحل برای تعمیق پیوند مردم با آرمان‌های نظام اسلامی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مردمی آئین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در دستور کار است، به دلبستگی عمیق مردم مازندران به آرمان‌های ولایت و رهبری اشاره و اظهار کرد: مردم مازندران در کانون پرمهر ولایت و رهبری برای پیگیری اهداف انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند.

سلگی با تجلیل از شخصیت برجسته امام روح الله که با ترویج اسلام سیاسی لرزه بر اندام مستکبران عالم انداخته است، تاکید کرد: امروز به برکت اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب هیمنه امپریالیسم جهانی در حوزه قدرت سخت درهم شکسته شد و در عرصه جنگ نرم نیز اسلام سیاسی با اراده و محکم برابر قدرت شیطانی غرب ایستاده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰سرو قامت عرشی دفاع مقدس از سوی دیار علویان را نشانه اوج دلدادگی مردم این خطه به آرمان‌های امام راحل دانست و افزود: مردم مازندران پیشتاز ارزش‌های معنوی انقلاب هستند.

وی با اشاره به پیش بینی حضور ده‌ها هزار نفری مردم این استان در مرقد مطهر امام راحل در ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه جاری، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در پاسخ به شور و شعور وصف ناشدنی مردم ولایت مدار مازندران از برنامه سراسری اعزام کاروان‌های مردمی به مرقد مطهر امام امت حمایت کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های مازندران با هماهنگی فرمانداران استان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام امت(ره) در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی برای پاسداشت اندیشه‌های تابناک امام راحل پایدار و دائمی است، اضافه کرد: با هماهنگی دهیاران برنامه‌های وسیعی همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در روستاهای این استان اجرا خواهد شد. 

رئیس ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام مازندران در پایان افزود: دولت سیزدهم با افتخار پرچم دفاع از اندیشه‌های بالنده امام و رهبری را بر دوش دارد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.