پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای میز خدمت کانون های خدمت رضوی در زاغمرز بهشهر

0

محمداسماعیل امامزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر اظهار کرد:کانون های خدمت رضوی به برکت امام رضا (ع) در سراسر کشور پراکنده شده و در مازندران ۱۶ هزار خادمیار در ۱۹ کانون تخصصی در مناسبت های مختلف اقدام به ارائه خدمت می کنند.

وی افزود: روز جمعه ۱۵ دی در راستای محرومیت زدایی گروه‌های مختلف جهادی با عنوان میز خدمت کانون های خدمت رضوی با حضور در منطقه زاغمرز بهشهر به ارائه خدمات در بخش های مختلف می پردازند.

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: امروز در زاغمرز از سوی کانون های خدمت رضوی گروه‌های جهادی و فرهنگی، بهداشت و سلامت و درمان و مشاوره حقوقی و خانواده،  کتاب و کتلبخوانی ارائه می شود.

امامزاده خاطر نشان کرد: روستاهای اطراف دهستان میانکاله در زاغمرز با حضور ۱۰۰ خادمیار رضوی استان و بهشهر و کانون خدمت رضوی زاغمرز خدمات مختلف دریافت‌ می کنند.

وی افزود: این خدمات در قالب مشاوره،  دلنوشته، چایخانه، بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی و  نقاشی برای کودکان است.

به گفته امامزاده، زاغمرز پایلوت برگزاری ابن برنامه در استان مازندران است.

وی با اشاره به برنامه های جانبی میز خدمت خادمیاران رضوی گفت: دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا هم اجرایی شد.

امامزاده اظهار کرد: در طرح‌ میز خدمت در زاغمرز با حضور خادمیاران رضوی، ۱۸ پزشک عمومی و متخصص، بیماری های عفونی، زنان، دندانپزشکی، کودک، قلب و… به ارائه خدمت پرداختند.

وی گفت: رفع محرومیت ها و ارائه خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب از اهداف مهم کانون های خدمت رضوی است.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.