پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای مرحله دوم طرح‌جامع سلامت در دهستان پشتکوه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،گروه‌های جهادی مظهر تلاش بی‌وقفه هستند و این مهم را در طول سال‌های گذشته به اثبات رساندند.

از جمله گروه‌های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی‌پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست است که همچنان در حال ارائه خدمت در دهستان محروم پشت‌کوه است.

مرحله دوم طرح جامع سلامت قرارگاه محرومیت زدایی‌پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست از دهستان محروم پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری با همت و مشارکت گروه پزشکی همت عالی و همراهی بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.

عادل الندانی مسوول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، از اجرای مرحله دوم طرح‌جامع سلامت این قرارگاه در دهستان پشت‌کوه خبر داد.

وی افزود: در این مرحله متخصصان  در حوزه‌های ارتوپد، کاردرمانی، متخصص داخلی، روانشناس، کودکان و نوجوانان، رژیم درمانی و تغذیه، آنکولوژی و خون و زنان و زایمان برای ویزیت و درمان به این روستا اعزام‌ شدند.

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اضافه کرد: همچنین با مشارکت داروخانه‌ دکتر مسعودی‌نیا توانستیم یک داروخانه‌ سیار نیز در حین اجرای این طرح فعال کنیم.

الندانی در ادامه اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جامعه ی هدف در این روستا مورد ویزیت تخصصی و درمانی قرار گرفتند. این اولین روستای هدف سطح یک قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا که مرحله دوم طرح جامع سلامت در آن برگزار شد، است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همراهی و همگامی گروه تخصصی پزشکی همت عالی، بسیج سازندگی سپاه کربلا، دانشگاه علوم پزشکی مازندران،معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلا، شبکه بهداشت شهرستان ساری و بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا برگزار شد اظهار کرد: در مرحله بعدی این طرح نیز متخصصانی در حوزه دندانپزشکی نیز در این روستا‌ها اعزام خواهند شد.

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در پایان با تقدیر از پزشکان مرکز درمانی دهستان پشتکوه و بهورز روستای مالخواست و اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه گذاشتند، گفت: طرح جامع سلامت و درمان قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به فضل خداوند، همت و مشارکت دست‌اندرکاران این حوزه در سطح چند نقطه‌ی محروم دیگر استان نیز برگزار خواهد شد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.