پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای محدودیت‌های کرونا کماکان در ورودی‌های شمال

0

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی آرام در محورهای مازندران هستیم و  مشکل خاص ترافیکی در محورهای مازندران نداریم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونا کماکان در ورودی‌های استان مازندران درحال اجرا است، افزود:  در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ دستگاه خودرو اعمال و ۱۵۷ دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۴هزار و ۴۱ دستگاه اعمال قانون و ۱۱هزار و ۶۹۸ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

این مسوول یادآور شد: در روزهای گرم معمولا دقت در رانندگی کمتر می‌شود که توصیه ما به رانندگان این است  با خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

عبادی تصریح کرد: موضوع دیگر بحث استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران است که باتوجه به روزهای گرم و افزایش رغبت برای استفاده از موتورمورد تاکید جدی است.

وی با اعلام اینکه روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه امسال انسداد محور روزانه محور هراز ادر دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت هشت تا ۱۷ به‌دلیل عملیات تنظیم روشنایی تونل‌های محور هراز  در دستور کار قرار دارد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.