پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال ادامه دارد

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در تمامی محورهای پایین‌دست استان شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده و در محورهای بالادست و ارتفاعات بارشی نداریم.

وی با اشاره به ترافیکی روان در سطح جاده‌های شمال، افزود: انتظار داریم باتوجه به پایان هفته شاهد روز پرترافیکی در جاده‌های شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

 وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های جمعه ۱۴و شنبه ۱۵ مهر ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌ جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران- فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: البته شرط اجرای محدودیت‌های ترافیکی یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان، ترافیک سنگین است که در جاده‌های شمال در دستور کار قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/س


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.