پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای مانور جهادی بهینه سازی شبکه های برق در غرب مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان فرح زاد صبح سه شنبه در اجرای طرح عملیات تبدیل سیم به کابل در محمودآباد اظهار داشت: با وجود شیوع موج دوم کرونا به وظیفه خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق غرب برای تأمین برق پایدار مشترکان خللی وارد نشده و در این در حالی است که در شرایط حساس و نیاز مراکز درمانی به برق، مسئولیت پرسنل این شرکت دو چندان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: همکاران فنی و اجرایی در تمامی امورهای هشتگانه با برنامه ریزی های مدون با اجرای مانورهای جهادی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در شرایط پیک تابستان، نسبت به اصلاح، بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه، مقابله با پدیده سرقت انرژی و تجهیزات شبکه اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دهند.

وی افزود: بخش مهمی از این پروژه حذف پایه‌های سرگردان در راستای اصلاح مبلمان شهری و روستایی و حذف کانون‌های خطرآفرین شبکه است.

فرح زاد ادامه داد: امروز و در شهرستان محمودآباد نیز در قالب سه گروه پیمانکاری به استعداد٦٠ نفر نیروی عملیاتی، ده خودروی عملیاتی و بالابر، عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای آزادمون، تشبندان و ترسیاب به متراژ دو کیلومتر انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات تبدیل سیم به کابل در راستای کاهش خاموشی‌ها، رفع ضعف ولتاژ و پایدارسازی شبکه در امور برق محمودآباد در ابتدای سال ۱۳۹۹ به طول ۱۶ کیلومتر انجام شده و این عملیات تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4984951
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.