پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی خودگردان در مازندران

کشاورزان محترم و زحمتکش چهاردانگه می توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت به همراه ماشین خودگردان مورد نظر به مراکز جهاد کشاورزی منطقه مراجعه نمایند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد طی گفتگویی اعلام کرد: طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی خودگردان در منطقه پنبه زارکتی این شهرستان اجرا شد.

 

این طرح که برای اولین بار در استان مازندران با حضور عباسی، رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزرات جهاد کشاورزی اجرا شد تعداد یکصد دستگاه انواع ماشین های کشاورزی شامل کمباین، تراکتور و بیل بکهو در مرحله اول پلاک گذاری شدند.

 

قاسم نژاد افزود: اجرای این طرح پس از فراخوان صاحبان دستگاه ها و اخذ مدارک و تشکیل پرونده و بررسی آن توسط کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی منطقه با حضور پلیس راهور اجرا و نسبت به شماره گذاری این ماشین ها اقدام شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری هدف از اجرای این طرح را شناسنامه دار کردن خودروهای کشاورزی با هدف راهبری کلی کمیت و کیفیت جهت برنامه ریزی مکانیزاسیون کشاورزی، ثبت و شناسایی مالکین، تعیین هویت قانونی، نظارت و کنترل بر دستگاه ها با هدف تعیین شاخص های آماری و برنامه ریزی در امر مکانیزاسیون، اعمال نظارت و مدیریت، بهره برداری بهینه در ارائه تسهیلات و چگونگی مصرف تسهیلات اعطایی به دستگاه ها، بیمه نمودن دستگاه ها با هدف جلوگیری از خسارت، تسریع و آسان سازی پرداخت تسهیلات و اعتبارات به شرکت ها، تسهیل در صدور کارت سوخت، بیمه ماشین آلات و ردیابی در سرقت این ماشین ها را از این مزایای این طرح برشمرد.

 

قاسم نژاد در پایان از صاحبان دستگاه هایی که فاقد پلاک می باشند درخواست نمود با در دست داشتن اسناد مالکیت به همراه ماشین خودگردان مورد نظر به مراکز جهاد کشاورزی منطقه مراجعه نمایند.

 

یادآور می شود در این مراسم معاون بهبود تولیدات گیاهی و رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های قائم شهر، جویبار، بهشهر و میاندرود و بخشداران منطقه و رییس پلیس راهور استان حضور داشتند.

 

همچنین در آغار این طرح تعداد سه دستگاه تراکتور مربوط به خانواده شهیدان قاسمی، فلاح و جهان بیگلو شماره گذرای شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.