پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب در ۶ شهر مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد توکلی امروز طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه با اجرا شدن طرح فاضلاب شهری در ۱۸ شهر مازندران حدود ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند، اظهار کرد: تاکنون طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری و تصفیه‌خانه در ۶ شهر مازندران اجرایی شد که حدود ۴۴۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه به معضل فاضلاب در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای شده است، افزود: هم اکنون ۱۸ شهر مازندران دارای طرح فاضلاب شهری هستند که با تخصیص اعتبار توسط دولت سیزدهم، عملیات اجرایی برخی از شهرها در حال اجرا است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران از تخصیص یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه شهرهای مازندران خبر داد و یادآور شد: برای اتمام ۱۸ طرح شهرهای استان به حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به صورت دوره‌ای تخصیص می‌یابد.

توکلی با بیان اینکه تاکنون در چهار روستای مازندران نیز طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه اجرایی شده است، تصریح کرد: اجرای جمع‌آوری فاضلاب در ۱۲۶ روستا بالا دست سدهای مازندران در حال مطالعه است تا علاوه بر رفع مشکل روستاها، امنیت بهداشتی سدها تامین شود.

وی تصفیه‌خانه اجرایی شده در شهرک‌های صنعتی مازندران را ۱۶ طرح از ۲۸ شهرک مازندران اعلام کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.