پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح اعتکاف در زندان‌های مازندران/آزادی ۳۰ زندانی هم‌زمان با عید فطر

0


علی استادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اجرای طرح اعتکاف در زندان‌های استان برای نخستین‌بار، اظهار کرد: برای اولین بار، مراسم اعتکاف با حضور داوطلبانه زندانیان مازندرانی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور ۴۵۰ زندانی در مراسم اعتکاف زندان‌های ۱۰ شهرستان استان، افزود: طرح اعتکاف از نوزرهم اردیبشهت ماه جاری همزمان با شب بیست و ششم ماه مبارک رمضان آغاز، در شب بیست و هفتم قرآن به‌سرانجام شد و تا پایان روز بیست و هشتم ادامه دارد.

استادی خاطرنشان کرد: طرح اعتکاف با عنوان ” هواخوری خدا” مورد استقبال اکثر زندانیان مرد در شهرستان‌های؛ تنکابن  نوشهر، نور، آمل، بابل، قائمشهر و ساری ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان و کانون اصلاح و تربیت زندان مواجه شد.

مدیرکل زندان‌های مازندران  هدف از اجرای این طرح را دسترسی زندانیان به فضای معنوی مشابه مسجد اعلام و بیان کرد: هم‌اکنون اعتکاف در نمازخانه زندان‌ها به‌دور از فضای حبس در حال اجرا است که با حضور سخنرانان، مداحان و اساتید با قرائت ادعیه، قرآن به سر و محفل ذکر و انس با خدا همراه است. 

*آزادی ۵۱ زندانی در ماه مبارک رمضان

غلامرضا عشریه رئیس ستاد دیه استان مازندران در گفت‌وگو با فارس از آزادی ۲۱ زندانی‌ جرائم غیر عمد از آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۳۰ زندانی دیگر تا روز چهارشنبه هم‌زمان با عید فطر آزاد می‌شوند، در مجموع ۵۱ زندانی در حاشیه گلریزان در ماه مهمانی خدا آزاد شدند‌. 

 /۸۶۰۴۸/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.