پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح ابتکاری «جبهه خرمشهرها» در بابلسر/ نقش‌آفرینی برای رفع مشکلات ۱۰۴ محله

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سرهنگ مصطفی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر، اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی یک الگو مناسبت برای مسؤولانی است که تشنه خدمت به مردم هستند.

فرمانده بسیج ناحیه بابلسر با بیان اینکه طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها در بابلسر در هفت قرارگاه اجرایی خواهد شد، گفت: این هفت قرارگاه شامل اقتدار، امنیت، اخلاق، فرهنگ و ورزش، اداری و پشتیبانی، سلامت، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، رسانه، جریان‌سازی و روشنگری، بانوی نقش‌آفرین و سبک زندگی، تربیت، کادرسازی، توانمندسازی برای رفع مشکلات در ۱۰۴ محله شهرستان بابلسر دارای شورای تحول محلات نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: با جبهه خرمشهرها الگوی شهرستان در تراز انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهیم و در تمامی قرارگاه‌های جبهه خرمشهرهای سپاه بابلسر پیوست فرهنگی و پیوست اقتصادی و اشتغال‌زایی دارند.

موسوی‌نژاد از  همکاری مسؤولان شهرستان در این طرح گفت و ادامه داد: حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر فرمانده جبهه خرمشهرها در شهرستان است که تلاش‌های فراوانی در جهت اجرای این طرح داشت.

موسوی‌نژاد یادآور شد: همچنین نماینده مردم بابلسر در مجلس، فرماندار و مسؤولان شهری نیز از ارکان اصلی طرح جبهه خرمشهرها هستند، سپاه بابلسر با تدوین و اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها با تمام توان به خدمت مردم خواهد آمد.

 /۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.