پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای بیش از ۱۱ هزار برنامه فرهنگی توسط پایگاه‌های بسیج مازندران در دهه فجر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس این مجموعه که با محوریت ایام‌الله دهه فجر و تشریح دستاوردهای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج و سپاه کربلای در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: امسال به واسطه شرایط به وجود آمده در جهان اسلام و جبهه مقاومت اجرا برنامه‌ها از نظر ماهیتی و رویکردی بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: این موضوع هم به دلیل شرایط به وجود آمده در جهان و به ویژه منطقه به اهمیت موضوع افزوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در جبهه مقاومت بر علیه رژیم اشغالگر قدس،گفت: نوع نگاه مردم دنیا به آنچه که این رژیم در حال انجام بود را تغییر داده است، امروز تجمعات اعتراضی کشورهای اروپایی روز به روز در حال گسترش است و همه مردم دنیا نسبت به اقدامات رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار کردند.

مسلمی یادآور شد: نگاه به کشور ما پس از این عملیات هم مورد تجزیه و تحلیل دشمن قرار دارد، امروز ما وظیفه داریم که نوع نگاه مردم به انقلاب و نظام را به صورت درست و با هویت انقلابی به استکبار نشان دهیم.

وی در تشریح برنامه‌های بسیج در ایام الله دهه فجر،گفت: ۵۴ عنوان برنامه بیش از ۱۱ هزار برنامه در بسیج استان پی‌ریزی و ساماندهی شده و در این ایام عملیاتی می‌شود، هدف ما از اجرای این برنامه‌ها عینت بخشی به اهداف انقلاب اسلامی و تکریم ارزش‌های نظام و تشریح دستاوردهای هداف نظام است.

وی ادامه داد: بحث ترویج و وحدت ملی با نمایش اتحاد و انسجام و نقش وحدت ملی را در این برنامه‌ها پیگیری می‌کنیم و همچنین برنامه‌ریزی کردیم که مردم بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند و از ظرفیت همه رسانه‌ها در این زمینه استفاده می‌کنیم.

مسلمی گفت: ایجاد شرایط مساعی برای تشویق مردم به مشارکت انتخابات از دیگر موضوعاتی است که در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به آن توجه داریم، سیاست بسیج حضور حداکثری مردم در انتخابات و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی طرفداری یا علیه کسی کار نمی‌کنیم، هر فردی در انتخابات پیروز شده برای ما قابل احترام است و به رأی مردم احترام می‌گذاریم.

وی یادآور شد: مردم هستند که باید براساس ملاک‌ها، ارزش‌ها و ویژگی‌ها انتخاب کنند، سپاه خودش رأی برای انقلاب هزینه می‌کند اما برای اشخاص خیر، برای اینکه اعتقاد داریم افراد ماندنی نیستند اما انقلاب ماندگار است.

مسلمی در ادامه گفت: یکی از سیاست‌های دشمن ایجاد ناامیدی نسبت به آینده در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوان است که بنا داریم در برنامه‌های این ایام به این موضوعات توجه ویژه داشته باشیم.

وی از برگزاری نمایشگاه علمی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی طی این دهه خبر داد و افزود: همچنین ۱۵۶ و ۱۲۹ اردوی فرهنگی در این ایام پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ارتباط با اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی گفت: برای ۲ هزار و ۷۹۵ پروژه عمرانی در حال اجرا نزدیک به 3 همت اعتبار در نظر گرفته شده است که بخشی از این پروژه در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، در سال جاری از محل تبصره ماده ۱۸ بیش از ۴ هزار نفر برای دریافت تسهیلات بهره‌مند شدند.

مسلمی در ارتباط با آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز ساری که تکمیل آن به بسیج سازندگی استان واگذار شده است،گفت: ۹۸ درصد از ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ایجاد شده است، برای تکمیل این بخش نیاز به تامین نقدینگی است که پیگیری‌های لازم در این زمینه در دستور کار است.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.