پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجتماع بزرگ بسیجیان مرکز مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رزمایش و اجتماع بزرگ بسیجیان مرکز مازندران با حضور گردان‌های متعدد برادران و خواهران امروز در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی خادم، فرمانده سپاه ساری امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در حسینیه عاشقان کربلای ساری با اشاره به اینکه پنجم آذر به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سالروز تاسیس بسیج است که کلمه مقدس بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است، افزود: بسیج سرمایه ای است برای حفظ وحدت و نظام مقدس جمهوری اسلامی که هرچه زمان می گذرد بیشتر به وجود و معجزه امام راحل پی خواهیم برد.

وی افزود: هر چه داریم از شهدا داریم و زمان جنگ ندای بسیجیان الله اکبر بود اکنون نیز با این ندا ایمانمان را نسبت امام و ولایت نشان می‌دهیم.

خادم تصریح کرد: برائت از مشرکان و منافقین و استکبار شعار بسیجیان است و در هر سنگری با هیبت، خلوص و مقاومت مقابل دشمنان مانند کوه می ایستیم.

فرمانده سپاه ساری گفت: انقلاب ما بحران و چالش‌های زیادی را تجربه کرد اما به برکت وجود، حضور و تفکر بسیج از بحران‌ها عبور کردیم که امروز با اقتدار قدرتمان را به جهانیان نشان می دهیم.

وی بیان کرد: بسیج بی نظیرترین نیروهای مردمی است که هیچ نظیری را در دنیا نمی توان مثل این نیروی مقدس نام برد.زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب از دیگر وظایف بسیج است که باید در سنگر اسلام پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا قدرت طلبان نتوانند به نظام و انقلاب آسیبی بزنند.

امام جمعه موقت قائم‌شهر نیز گفت: بسیجیان دلاور مردان و جان برکفانی هستند که حسینیه عاشقان ساری روزی میعادگاه بسیجیان و رزمندگان بود و اکنون نیز شاهد این تجمع حضور بسیجیان عاشق ولایت است.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: اولین بسیجی امام علی(ع) بود که تمام وجودشان را وقف اسلام کردند اکنون نیز باید پیرو ولایت فقیه باشیم زیرا بسیجیان تجلی ولایتمداری مجاهدت ایثار و بصیرت است.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حال حاضر جنگ نظامی نخواهیم داشت اما جنگ اقتصادی و بالاتر از آن جنگ روانی داریم و دشمن به گونه ای فضا را در جامعه القاکنند که انقلاب چهلمین سال را جشن نخواهد گرفت و تلاش دارند از طریق جنگ اقتصادی و روانی به مقاصد شوم خود برسند.

حیدری با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب، گفت: خداوند متعال در مقاطع مختلف که آمریکا و همرزمانش وارد نبرد شدند به کمک امت ولایی آمد و باید به وعده‌های الهی ایمان داشته باشیم.

امام جمعه موقت قائم‌شهر ادامه داد: روزی شوروی سیم خاردار به ما نمی‌داد اما رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری دیدار کردند و از شیعه استقبال می‌کند و اکنون نیز می‌گوید در جنگ اقتصادی تمام قد در کنار شما هستیم که اینها به برکت انقلاب و بصیرت مقام معظم رهبری است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.