پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتمام چهار بانده شدن محور کیاسر تا دهه فجر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره آخرین وضعیت پروژه جاده ساری – تاکام در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با بازدیدی که با حضور وزیر راه و شهرسازی از این پروژه صورت گرفته، قرار شد دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

سیدمحمد نظری افزود: برخی مسیر این پروژه ازجمله سه راه تاکام تا گرماب نیز مطالعات آن در حال انجام است که با اتمام مطالعات بحث اجرای آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این پروژه در دو قطعه تعریف شده است که قطعه اول ۱۳ کیلومتر و قطعه دوم ۸ کیلومتر است که بر اساس اعلام مسؤولان به‌جز ۱.۵ کیلومتر آن به‌دلیل مشکلات، بقیه این پروژه به‌زودی به اتمام خواهد رسید که امیدواریم با افتتاح آن شاهد کاهش صف‌های طولانی ترافیک در این منطقه باشیم.

مسافران بسیاری از این مسیر روزانه به‌ویژه پایان هفته و ایام تعطیل درحال تردد هستند که به‌ویژه عصر روزهای جمعه به‌دلیل حجم تردد بالا پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به یک‌طرفه کردن محور است؛ معمولا به‌صورت مقطعی این اقدام اعمال شده و ساعت آن نیز مشخص نیست و این موضوع موجب معطلی مسافران و ایجاد صف‌های طولانی ترافیک می‌شود که در برخی موارد حتی جاده تبدیل به پارکینگ می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.