پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتمام ساخت ۴۹۳ واحد مسکن مددجویی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه احداث ۴۹۳ واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران موضوع تفاهمنامه سال ۹۷، اظهار کرد: دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای و نیرنگ‌ به دنبال ناامید کردن سرمایه اجتماعی و خدشه‌دار کردن مردم‌داری انقلاب اسلامی است اما در این میان ارگان‌های مختلف در کشور به دنبال مردم‌داری و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه‌اند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه امروز مردم ما بیشتر از گذشته نیاز به کمک و مساعدت دارند، افزود: دشمن با همه امکانات برای ایجاد محدودیت اقتصادی در کشور تلاش می‌کند که این موضوع زمینه ساز مشکلات جدی برای مردم شده است.

وی بیان کرد: ارگان‌های مختلف در سطح جامعه باید به مردم اطمینان بدهند که بخش عظیمی از پیکره نظام در کنار مردم قرار دارد.

مسلمی خاطرنشان کرد: مردم باید احساس امید به انقلاب را به خوبی لمس کنند و این وظیفه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی است.

وی با اعلام اینکه امروز ۴۹۳ واحد مسکن مددجویی در استان مازندران افتتاح شد، افزود: با کمک و استفاده از ظرفیت استانی طرح احداث واحدهای مسکونی در استان و خارج از استان را در دست احداث داریم.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه از سال ۹۹ تاکنون نزدیک به ۲ هزار پروژه محرومیت‌زدائی به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در حال اجرا است، گفت: ۳ هزار جهیزیه نیز با استفاده از ظرفیت خیران نزدیک در اختیار نیازمندان قرار گرفته و بیش از ۲۵۰ هزار بسته معیشتی هم از ابتدای سال جاری تاکنون توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز اظهار کرد: سپاه و بسیج در احداث واحدهای مسکونی پیشتاز بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه خاطرنشان کرد: در بسیاری از اقدامات خیرخواهانه سپاه کربلای مازندران همکاری بسیار مناسب و ارزشمندی دارد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از احداث ۳۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه کربلای مازندران به مدت سه سال خبر داد و گفت: همکاری مناسب و همه جانبه برای رفع محرومیت زدائی در استان مازندران وجود دارد.

 /۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.