پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتمام حجت با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز در کلاردشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، کامران پولادی روز یکشنبه در نشست شورای اداری که در کنار تالاب کدیوک منطقه جنگلی کلاردشت برگزار شد، افزود : ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از دغدغه های جدی استاندار و رئیس کل دادگستری مازندران است بنابراین طبق تاکید این مسئولان استانی علاوه بر جلوگیری از این معضل با مسببان ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه برخورد قاطع می شود.

وی اظهار داشت : طبق آمار موجود امسال با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی اقدام به تخریب ۱۲۰ مورد بنای غیر مجاز در این شهرستان شده است.

فرماندار کلاردشت خطاب به دهیاران و شهردار این شهر گفت : تحت هیچ شرائطی اجازه ندهند ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان انجام گیرد و در صورت بروز هرگونه تخلفی در مراحل اولیه نسبت به جلوگیری از ادامه کار اقدام شود.

پولادی گفت که البته باید برای بازنگری  طرح های هادی روستاهای این شهرستان نیز مسئولان ذیربط تدابیر ویژه ای بیندیشند.

وی افزود: بارها مشاهده و حتی گزارش شده عده ای از روستائیان کالردشت برای دریافت مجوز در زمین پدری شان دچار مشکل شده اند در نتیجه چنین وضعیتی باعث قانون گریزی و ساخت و سازهای بی رویه می شود.

فرماندار کلاردشت همچنین با اشاره به آنکه پانزده مهر در تقویم رسمی روز روستا نامگذاری شده است، افزود: باید برای ایجاد درآمد پایدار از ظرفیت های موجود در روستاها بهره برد چرا با داشتن درامد پایدار، روستا به سمت توسعه و عمران و آبادانی پیش خواهد رفت.

وی گفت که کلارداشت با برخورداری از ۲۱ روستا و هفت محله شهری از قابلیت های فراوانی در حوزه گردشگری ، صنایع دستی ،آثار تاریخی و کشاورزی برخوردار است بنابراین می توان با برنامه ریزی درست و هدفمند از این ظرفیت ها بهره برد و با کسب در آمد گامی برای رفاه حال مردم این شهرستان برداشت 

شهرستان عباس آباد دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

۷۰۷۸/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.