پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتمام تصویربرداری جدیدترین مستند مهدی زمانپور کیاسری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، مهدی زمانپور کیاسری، مستند ساز برجسته چهاردانگه ای کشور که کارنامه ای درخشان در ساخت مستند اجتماعی دارد، مراحل تصویربرداری آخرین مستند خود را به پایان رساند.

زمانپور برای جدیدترین فیلم مستند خود به سراغ مردمان شهرستان فهرج استان کرمان رفته تا چهره ای دیگر از زندگی مردمان این خطه محروم از امکانات نشان دهد. منطقه اي فراموش شده كه از ديد مسئولين خارج شده است.

این مستند با نام « آب، باد، خاک، نان » با همکاری پیام میر تبریزیان، تيمور نوربخش، رضا اكبريان و حسن سيدي پريشان از چندین روز مرحله تصویربرداری را پشت سر گذاشته تا آماده تدوین شود.

مهدی زمانپور کیاسری با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: هدف از ساخت این مستند ضمن نشان دادن محرومیت و چهره زندگی مردمان این خطه ایجاد پویشی مردمی برای کمک این مردم محروم بوده که امیدواریم با تشکیل این پویش بتوانیم قدمی هر چند کوتاه برای کمک به آنها و بهبود شرایط زندگی شان برداریم.

مهدی زمانپور کیاسری تا کنون آثار با ارزشی که غالباً در ژانر مستند اجتماعی است تولید کرده و در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی موفق به کسب موفقیت های ارزشمندی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.