پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ابزار رسانه‌ در مسیر کمک به جریان انقلاب بکارگیری شود/ مازندران حیاط خلوت مدیران کشوری نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی ‌لائینی عصر امروز امروز در جمع مسؤولان رسانه استان، بیان کرد: در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، آگاهی مردم در خصوص رعایت موارد پیشگیرانه ضرورت دارد.

وی افزود: حق مردم این است که از حوادث و وقایع باخبر شوند، مسؤولان هم باید کارکردهای خود را به گوش مردم برسانند، افکارعمومی هویت یک جامعه است همه سعی می‌کنند افکار را به نفع خودشان تمام کنند در نتیجه ما به حق رفتار کنیم بهتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: رسانه با این همه اهمیت باید در بحث ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مردم و بحث آموزش تلاش کند، همان‌طوری که رسانه‌ها افرادی را موفق کرده و نتایج خوبی به بارآورند و ممکن است مخاطرات جدی هم ایجاد کنند.

این مسؤول با اشاره به وجود شایعات گسترده در رسانه‌ها، گفت: اخبار کذب و نادرست، همیشه وجود دارد، با این نگاه که جواب‌گوی اعمال باشیم کار کنیم، آثار خوب  و بدش در دل‌ها ماندگار است، احساس مسؤولیت باید وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: گرچه ابزار و تجهیزات رسانه‌ای ما با دشمن قابل مقایسه نیست و متاسفانه همین مقدار هم به بهانه کمبود منابع مالی یکی پس از دیگری بیکار می‌شوند، ابلاغ برای خدا راه درستی است در این راه ما نیاز به سردار سلیمانی‌ها داریم که اسوه و آموزگار مقاومت باشد.

محمدی لائینی یادآور شد: مصالح ملی و استانی باید حفظ شود، نقاط اشتراک را ببینیم، متولیان امر مطبوعات و رسانه نقطه نظرات این جمع را ببیند آمارها را مسؤولان به‌راحتی در اختیار خبرنگاران قرار بدهند و همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ضروری است که به مازندران توجه ویژه‌ای شده و تبدیل به حیاط خلوت مدیران کشوری نشود، اصحاب رسانه هم توجه ویژه در این زمینه داشته باشند.

 /۸۶۰۴۸/غ/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.