پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیین تشییع پیکر مطهر «شهید بلباسی» به صورت خودرویی انجام می شود

0

رسول بلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تشییع پیکر شهدای خان طومان با تاکید براینکه مراسم تشییع به صورت خودرویی انجام می‌شود، افزود: ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری و دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و در این شرایط حساس از احساسات خود گذشتیم و برگزاری مراسمی که باید در شأن این شهدای عزیز باشد را منتفی کردیم تا به دست دشمنان بهانه ندهیم.

‏وی از همه مردم و مسافران خواست تا با توجه به دستورات ستاد مبارزه با کرونا پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام حساس رعایت کنند.

برادر شهید بلباسی عنوان کرد: امیدواریم با ورود پیکر مطهر شهدای خان طومان برکتی بر این آب و خاک وارد شود و همه ما رهرو این شهیدان باشیم و در راه وصل این انقلاب به انقلاب ظهور آقا امام زمان ثابت قدم باشیم.

وی یادآور شد: استقبال از شهید بلباسی در روز چهارشنبه به صورت خودروی از میدان جانبازان تا حسینیه شهدای ثارالله قائمشهر برگزار می‌شود و مراسم شب وداع بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و مراسم تشییع و تدفین هم پنجشنبه ساعت ۸ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله به صورت کامل خودروی به سمت گلزار شهدای سید ملال در فضایی باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم مازندران بوده که چهار سال قبل در منطقه خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش به تازگی به کشور بازگشته است.

کد خبر 5047970
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.