پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیین‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برپا شود/ شهید سلیمانی شخصیت تکامل یافته فرهنگی بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر و سالگرد شهید سلیمانی اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر و شهید سلیمانی تعظیم شعائر دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت، شکست معاندان در اجرای فتنه اخیر را یادآورشد و افزود: معاندان در صدد هستند تا با سیاه نمایی و ایجاد تقابل بین مردم و دولت نقشه شوم خود را عملیاتی کنند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تعمیق پیوند مردم با انقلاب اظهار کرد: برگزاری آئین‌های دهه فجر باید مردمی و پرشور تر از سالهای گذشته در مازندران برگزار شود.

وی با تجلیل از روحیه انقلابی مردم مازندران که همواره پاسدار ارزش‌های ملی و دینی هستند افزود: تقویت امید در جامعه باید کار ویژه برنامه‌های دهه فجر باشد.

سلگی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی از این شهید عالی‌مقام بعنوان سرمایه عظیم انقلاب یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی نماد تمام عیار انقلاب و شخصیت تکامل یافته فرهنگی در قامت یک نظامی بود که با ایجاد شبکه مقاومت در دنیای اسلام پرچم پرافتخار ایران را در اهتزاز داشت.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداران مازندران آئین‌های گرامیداشت دهه فجر، سالگرد شهید سلیمانی و نهم دی با شور و شوق انقلابی در سطح استان برپا خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.