پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله لائینی خطاب به نمایندگان مجلس انقلابی: مراقب پوست خربزه و پوست موزهای زیرپایتان باشید

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با بیان اینکه احزاب سیاسی و اجتماعی در همه جا وجود دارد، اظهار کرد: ما حزب‌الله هستیم که براساس ایمان به خدا، رسول‌الله و ولایت‌مداری شکل گرفته است؛ این جمع حزبی از حزب‌الله است و اگر حزب‌الله باشیم، رستگاری عاقبت کار ما خواهد بود.

وی با اعلام اینکه هر حزبی باید حفظ نیرو از نظر سلامت معنوی، دینی و اخلاقی، بی‌تفاوت نبودن به اهداف و غرب‌گرا نشدن، قائد و ساکت نبودن را مدنظر قرار دهد، اضافه کرد: وقتی نیروهایی را فرستادیم تا در جبهه‌ای بجنگند باید تا آخر راه با آنها باشیم و آنها را رصد کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه به عنوان نمونه نمایندگانی که از این جبهه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند باید رفتار آنها متفاوت از نیروهای دیگر باشند و تلاش باید کرد تا این افراد نلغزند، تصریح کرد: چرا که دشمنان به دنبال لغزش آنها هستند.

وی با هشدار به این مسئله که نمایندگان انقلابی باید مواظب پوست موز و پوست خربزه  جلوی پای آنها گذاشته می‌شود، باشند، گفت: آنها نگذارند پوست موز و خربزه‌های که در دو مورد در داستان خودرو و واکسن جلوی پای آنها گذاشته شد، تکرار شود.

محمدی‌لائینی ادامه داد: این دو مورد لغزشی بود که باید تلاش شود برگشت داده شود و در جریان واکسن و ماشین هم بررسی شد که  واکسن‌ها پس داده شد و 200 نماینده هم در ابتدا اصلا برای خودرو ثبت‌نام نکردند.

وی افزود: انتظار ما از چنین نمایندگان این است که با دیدگاه انقلابی به کرسی مجلس راه یافتند در این بخش باید انقلابی بمانند چون حضور آنها در مجلس با آبروی افراد انقلابی گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: شورای ائتلاف باید رصد کند فعالیت مجلس را و باید نقاد خودمان باشیم و نقدها را به اطلاع نیروها رساند و بی‌نقد معصومان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ نیروها، حفظ وحدت تشکیلاتی و سازمانی و زمانی که در شرایط اقلیت و تهدید قرار گرفتیم منسجم هستیم و نباید این گونه باشد، زمانی که پیروز شدیم وحدت اخلاقی، خدایی و اخلاصی را باید حفظ کنیم و در این زمینه باید جلوی خودخواهی‌ها که انسجام را از بین می‌برد، گرفت و حول محور وحدت ما ولایت فقیه است و وحدت دردی است که امام علی (ع) نسبت به عدم وحدت انتقاد داشتند.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه مردم مازندران ولی‌شناس هستند و حول این مور متحد هستند و خطاب به اعضای جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران گفت: خودتان را منسجم کنید چون این مسئله مهم است.

وی دیگر ضرورت کار تشکیلاتی را پیگیری شعارها و اهداف و شعارهای داده شده برشمرد و افزود: باید به آن شعارها پایبند بود و تلاش کرد تا آنها را عملیاتی کنند و شعارها را مطالبه کنید و از نمایندگان رای آورده باید پرسیده شود؛  باید پیگیر شعارها و اهداف باشید، بنابراین مردم باید عملیاتی شدن شعارها را ببینند.

نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به اکثریت آرا، نظر، رای مردم را دیگر وظیفه احزاب برشمرد.

*تلاش برای انتخاب رئیس جمهور انقلابی

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی نیز در این دیدار گفت: در محور همه کارهای ما توحید و امامت است و بر این اعتقاد زنده هستیم و بر این اساس کار خواهیم کرد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مشروعیت آن براساس ولایت است و اگر تنفیذ آن براساس ولایت نباشد آن تشکیلات نتیجه و مشروعیتی نخواهد داشت حتی اگر مقبولیت داشته باشد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: تشکیلاتی که در کشور و استان تشکیل شده است با عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و این مشروعیت بر رهنمودهای شما در استان است و حمایت‌های معنوی شما به عنوان نماینده ولی فقیه در استان بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت این شورا بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید تلاش کنیم تا فرد انقلابی بر مسند بنشیند، گفت: تلاش همه برای حفظ اسلام است و حرکت رزمندگان در دفاع مقدس برای حفظ اسلام بوده است و نیروهای ارزشی باید در صحنه باشد تا با محوریت ولایت موفقیت برای همه حاصل شود.

*فصل‌الخطاب فعالیت ما توصیه‌های نماینده رهبری است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه فصل الخطاب فعالیت این شورا در استان نماینده رهبری است، گفت: نیروهای انقلاب در استان با محوریت نماینده ولی فقیه حرکت می‌کنند تا بتوانند به اهداف که مقام معظم رهبری برای برای انقلاب اسلامی تعیین فرمودند، برسند.

شکرالله رضازاده‌شرمه اظهار کرد: مقام معظم رهبری این‌مجلس را مجلس انقلابی نامیدند بنابراین صفتی که رهبری برای مجلس در نظر گرفتند، باید از صیانت شود.

وی ادامه داد: بخشی از صیانت از سوی‌شورا و هم بخشی از سوی خود نمایندگان باید انجام شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندارن با بیان اینکه هیات رئیسه این شورا با انتخابات درون حزبی تعیین می‌شود، افزود: به دنبال ایجاد فضای وحدت و همدلی نیروهای انقلابی هستیم تا افرادی که دل در گرو انقلاب دارند بتوانند به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

 /86031/غ/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.