پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران صبح امروز در کنگره ملی آیت‌الله کوهستانی در سالن همایش دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر با بزرگداشت ایام دفاع مقدس و هفته وحدت و مناسبت‌ها اظهار کرد: برای برگزاری کنگره آیت‌الله کوهستانی تبریک داریم به استان مازندران، شهرستان شهیدپرور بهشهر که آبروداری کردند و تلاش بیش از سه ساله برای برگزاری این کنگره قابل تشکر است که مجموعه خوبی برای خروجی زحمات در قالب مقاله و تدوین کتاب به جامعه تحویل شد.

وی افزود: آیت‌الله کوهستانی انسانی دارای سر و راز بود و از اسراری که در سینه داشت حرفی نمی‌زد، مگر اینکه خواص شنیده باشند و آنچه بوده به‌درستی شناسانده نشده است و نیازمند زحمات فراوان است.

نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران یادآور شد: این‌کنگره با حضور مسؤولان و شخصیت‌های کشوری و استانی، نویسندگان، بیوت علما و بانوان و برادران و حانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد که رقم زدن چنین زحماتی و برگزاری چنین کنگره تبریک دارد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی گفت: اخلاق‌مداری، خیرخواهی، پارسایی و زهد و مردم داری و پاکدستی از مهمترین ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران افزود: آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود که درس اخلاق ایشان بهترین نمونه زندگی ماست.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م/س
 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.