پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله معلمی: راز موفقیت انقلاب در روشنگری دستاوردها توسط جوانان است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان یک‌شنبه‌شب با آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله علی معلمی در این دیدار اظهار کرد: امروز استکبار جهانی با تمام وجود سعی بر نابودی جمهوری اسلامی دارد ولی حال در موضوع برخورد نظامی در هراسند اما بیکار ننشسته‌اند و اقدامات انحرافی دارند.

وی با اشاره به فریب کاری‌های دشمن در صحنه‌های مختلف افزود: دشمن به دنبال بی اهمیت جلوه دادن انتخابات و مأیوس کردن مردم از صندوق‌های رای است اما کسانی که بصیرت داشته باشند در این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

امام جمعه قائمشهر به موضوعات سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: امام راحل فرموده بودند نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار بشود و نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد که این‌ها همه برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است که الان هم درگیر جنگ فرهنگی با ما هستند.

معلمی خطاب به جوانان دانشجو و دانشگاهیان عنوان کرد: شما عزیزان امروز مسؤول تبیین در میان مردم هستید تا روشنگری را در جامعه انجام دهید و این همان راز موفقیت انقلاب است و بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که پرچم انقلاب در دستان شما قرار گرفته که جوانان امروز سکانداران جهاد تبیین در جامعه هستند.

*رسالت دانشگاه پرورش متخصصین با تقوا است

میرامید هادیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر در این دیدار گفت: امروزه ماهیت دینداری و مردم سالاری در کشور وجود دارد که این موضوع از دیدگاه حضرت امام است که می‌فرمودند مردم صاحب و مالک مملکت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر اظهار کرد: انتخابات پیش رو دو رکن اصلی دارد که در بحث اول می‌شود به حماسه سیاسی اشاره کرد که با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود و همچنین حضور حداکثری باعث افزایش اقتدار و قدرت کشور خواهد شد و جلوگیری از نفوذ دشمن را به همراه دارد، در رکن دوم انتخاب اصلح است که نماینده منتخب مردم بتواند حماسه اقتصادی ایجاد کند.

وی در پایان به این موضوع اشاره کرد که رسالت دانشگاه پرورش متخصصین با تقوا است چون تقوا برای جوانان و دانشجویان در راس تمامی ارزش‌های اخلاقی است.

پایان پیام/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.