پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله لائینی: رئیس جمهور آتی وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید وظیفه خود را در قبال مردم به درستی انجام دهد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۱۵ تیرماه در دومین دور از چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که مردم ما به فاصله یک هفته دوبار برای ادای تکلیف شرعی و گرفتن حق خود یعنی انتخابات پای صندوق‌ها رای می‌آیند.

وی افزود: احساس می‌کنیم که شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: به فرموده امام راحل (ره) میزان رای ملت است و هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس جمهور همه ما خواهد بود.

آیت الله لائینی خطاب به رئیس جمهور آینده، یادآور شد: هر بزرگواری که برای رئیس جمهوری انتخاب می‌شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

وی به مرئم ولایتمدار مازندران توصیه کرد: مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه رای داده شود،مردم زودتر بیایند و این حق خود را استیفا کنند و تکلیف خود را ادا کنند.

آیت‌الله لائینی: رئیس جمهور آتی وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهد

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مردم سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس جمهور و رای خود معین می‌کنند. جوانان ما هم نشان دادند که جلوتر و فراتر از توصیه حرکت می‌کنند و فهم و بصیرتشان بسیار بالاست و آنها هم باید بدانند آینده این مملکت متعلق به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه مردم با آرای خود می‌توانند کسانی را که مقدرات کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد تعیین کنند، اظهار کرد: شور و شوق بیشتر مربوط به جوانان است از این بابت برای ما هم بسیار شیرین و خوشحال کننده است که در این دور از انتخابات مشارکت پر شور و شعوری دارند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.