پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمل میزبان تورنمنت چهارجانبه تیم های لیگ برتر والیبال شد

0

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این تورنمنت طی روزهای ۴ و ۶ شهریورماه وبا حضور تیم‌های شهرداری گنبد، هورسان رامسر، خاتم اردکان و لبنیات هرازآمل در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری تورنمنت چهارجانبه در آمل را در راستای آماده سازی تیمش لبنیات هراز آمل برای فصل پیش رو رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بیان واضافه کرد، برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیش از شروع رسمی لیگ، باعث شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت تیم و برطرف کردن آنها تا پیش از شروع لیگ خواهد شد.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل تاکید کرد، که با تدابیری پیش بینی شده از سوی باشگاه لبنیات هرازآمل، همه شیوه نامه‌های بهداشتی درزمان برگزاری این تورنمنت به طور کامل رعایت خواهد شد تا برای بازیکنان ودرمجموع تیمی مشکل ساز نشود.

عطایی اضافه کرد، که حفظ سلامتی بازیکنان وکادر فنی تیم‌ها از هر موضوع دیگری برای میزبان برگزاری این تورنمنت مهم است و این بازی‌ها فدای سلامتی نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه این تیم از هفته اول تیرماه با جذب بازیکنان مورد نظر تمرینات خود را آمل شروع و همچنان با جدیت ادامه دارد، گفت، البته دریک مقطعی بخاطر شدت گرفتن بیماری کرونا در نیمه دوم تیرماه به مدت ۱۰ روز تمرینات گروهی تعطیل شد، اما پس از آن در دو نوبت صبح و عصر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تمرینات درحال برگزاری است.

تیم لبنیات هرازآمل با انصراف تیم کاله مازندران، جایگزین این تیم درفصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با دو تیم لبنیات هرازآمل و هورسان رامسر حضور دارد.

کد خبر 5002991
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.