پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمل میزان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی مازندران شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،اسماعیل پهلوان امروز در سومین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل اظهار داشت: در نظر داریم به‌مناسبت گرامی‌داشت شهدای گرانقدر ششم بهمن و با نظر موافق فرمانداری ویژه شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در شهر آمل برگزار کنیم. 

وی با اشاره به اینکه اخلاق ورزشی و گرامی‌داشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، افزود: پهلوانی قله ورزش است و بیش از هر زمان دیگری به ارزش‌های محوری، پیوست های فرهنگی و فرهنگ پهلوانی نیاز داریم.

دبیر شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل با بیان اینکه برد و مدال و قهرمانی خوب است اما یک پله برای رسیدن به قله است، تصریح کرد: قله ورزش همان مرام و مسلک پهلوانی بوده که باید در عمل به آن دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه پهلوانی با نام مولا علی(ع) گره خورده است، افزود: پهلوان کسی است که ویژگی‌های اخلاقی علی(ع) را در عمل به کار ببندد و ادامه داد: توقع و انتظار از جامعه ورزش برای پاسداشت فرهنگ پهلوانی خیلی بیشتر از اینها است. گاهی در هیاهوی ورزش یادمان می رود که اصل و ذات ورزش برای چیست و چه انتظاراتی از ورزشکاران داریم.

پهلوان از آمادگی شهرستان جهت برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی صبح و نشاط خبر داد و افزود: این همایش به‌مناسبت گرامیداشت شهدای گرانقدر ششم بهمن سال 60 شهرستان آمل برگزار خواهد شد که جهت اجرایی شدن و اختصاص سهمیه مبنی بر پخش مستقیم شبکه سوم  تلویزیونی نیازمند اعلام آمادگی کتبی توسط فرمانداری ویژه شهرستان به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران است.

وی تصریح کرد: با برگزاری همایش پیاده‌روی ضمن فراهم کردن روز پرنشاط و مفرح برای همشهریان، بهانه ای فراهم تا ورزش بیش از گذشته در سبد خانوار شهروندان نهادینه و همچنین یاد و خاطره شهدای گرانقدر حماسه ششم بهمن آمل گرامی داشته شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.