پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آملی لاریجانی: انقلاب اسلامی ایران مرهون عالمان وارسته‌ است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز پدر مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله صالحی و یادواره شهدای روحانی شهرستان ساری که در امامزاده یحیی ساری برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان با نثار جان خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان است.

وی افزود: شهیدان با گذشتن از تمام هستی خود، علاوه بر نشان دادن راه سعادت، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: شهدای روحانی نیز از بزرگ‌ترین سرمایه ملت محسوب می‌‌شوند؛ به این دلیل که هر کسی توان درک شهید و شهادت را ندارد.

آملی لاریجانی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون عالمان وارسته‌ای است که در جهت اعتلای دین اسلام و تربیت انسان‌ها تلاش شبانه‌روزی داشتند، تصریح کرد: آیت‌الله صالحی عالم وارسته‌ای بود که برای کسب رضای خداوند و همچنین کسب علوم و معارف اسلامی تلاش داشتند و در نهایت هم در راه اعتلای دین اسلام جان خود را تقدیم کردند.

وی یادآور شد: امام راحل راه را برای روحانیون جوان گشودند و طلاب هم باید در رعایت تقوا و وظیفه ارشاد به دیگران مسوولیت خود را به درستی ایفا کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آثار محبت خداوند تنها در برخی از انسان‌ها که در مسیر مجاهدت تلاش می‌کنند، نمایان می‌شود و آیت‌الله صالحی هم در زمره این افراد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.