پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی جهان است

0

ایسنا/مازندران مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: فقر، خشونت، کشتار، اختلاف، خیانت، شهوت و بی‌دینی ارمغان آمریکا برای ملت‌های جهان بوده است و این دولت منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی جهان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در امامزاده یحیی (ع) ساری با اشاره به اینکه 243 سال از عمر دولت و ملت آمریکا می‌گذرد و این کشور مستکبار جهانی 230 سال در حال جنگ با  بریتانیا، روسیه، آلمان، مکزیک، چین، ژاپن، ویتنام، آرژانتین، عراق، افغانستان، لبنان، لیبی، شیلی، ترکیه، یونان، اندونزی، فلسطین و دیگر کشور ها  بوده است، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها این کشور مستکبر جهان منفورترین رژیم نزد افکار عمومی دنیا است.

وی تصریح کرد: حداقل ملت ایران 4 هزار سال عمر و پیشینه دارد اما بیش از ۹۰ درصد عمر دولت آمریکا در جنگ و خیانت سپری شده است و آمریکایی‌ها  با سرنگونی دولت مصدق وارد ایران شده و در این  سال‌ها مصادره اموال ایرانی، حمایت از کودتا، کمک به صدام، تامین سلاح شیمیایی، حمله به سکوی نفتی، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از گروهک‌های تروریستی، تهاجم فرهنگی، جنگ روانی، ترور دشمنان هسته ای، حمایت از فتنه‌گران داخلی و تحریم اقتصادی علیه کشورمان روا داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه پیامد مذاکره تسلیم شدن است، خاطرنشان کرد: آمریکا رفاه و شادی را از ما گرفته و جزء بدبختی چیزی به ارمغان نیاورده است و دو راه پیش روی ملت ایران در این زمینه قرار دارد، راه اول مذاکره و گفت‌وگو و در حقیقت سازش و تسلیم به بهانه پیشرفت و تعامل با دنیا و صلح و دوستی با جهان است.

تویسرکانی یادآور شد: پیامد مذاکره و تسلیم شدن برابر آمریکا، چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت، تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول مذاکره و سازش است.

وی راه دوم را مقاومت و ایستادگی و زیربار ستم نرفتن بیان کرد و افزود: پیامد مقاومت و ایستادگی، آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش، شادی و آرامش و بندگی خداوند و رسیدگی به کمال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راه سازش برای ملت ایران هزینه زیادی دارد و برای تحقق عمل راهبردی مقاومت و ایستادگی باید متحد باشیم چراکه با اختلاف و تفرقه به جایی نمی‌رسیم و وحدت زیرسایه ولایت راهبرد اساسی است.

تویسرکانی ادامه داد: خدمت رسانی، محرومیت زدایی، کمک به فقرا و دستگیری از محرومان باید در بین مردم گسترش یابد چراکه بزرگترین مرگ برآمریکا نوکری و خدمت به مردم است و علم و دانش دیگر راهبرد مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری دائما بر علم، تکنولوژی و دانش تاکید کرده‌اند و امروز ایران جزء کشورهای برتر در عرصه علم محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خواهان توجه ویژه به معنویت و امید به خداوند داشتن شد و گفت: وحدت، مهربانی، نوکری مردم، معنویت، علم و دانش و ولایت به ما توفیق مقاومت برابر آمریکا خواهد داد.

تویسرکانی تصریح کرد: طبق فرمایش قرآن کریم راه نابودی مستکبران، مقاومت و ایستادگی است و ملت ایران انتقام همه مظلومان تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: مازندران دیاری ولایی‌ست که در جبهه دفاع از ارزش‌ها همیشه پیشگام بود و امروز باید وحدت و انسجام را حفظ کنیم و دنیا بداند ملت ایران انتقام خون مظلومان جهان را از آمریکای خونخوار خواهد گرفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.