پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی ۴۶۹ شعبه اخذ رای در ساری برای انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرماندار ساری در خصوص آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه امسال، گفت: در گام نخست هیات‌های اجرایی در فرمانداری شکل گرفت و ۴۶۹ شعبه اخذ رای در شهرستان ساری آماده برگزاری انتخابات است.

محمدعلی نوبخت امروز در حاشیه نشست با اعضای احزاب سیاسی شهرستان ساری، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای جذب مشارکت حداکثری برای انتخابات پیش‌رو، نشست‌هایی را با  احزاب، پایگاه‌های محلات، اقشار، دهیاری‌ها و شوراها، هیات‌ امناهای مساجد، سازمان‌های مردم نهاد و غیره داشتیم، اظهار کرد: تلاش ما برگزاری انتخابات عادلانه و منصفانه با مشارکت بالای مردم است.

نوبخت با توصیه بر اینکه همه باید در کنار هم، در بستر عدل، انصاف و اخلاق گرایی در جهت تحقق کلیدواژه‌های رهبری معظم پیرامون انتخابات تلاش کنیم، تصریح کرد: مشارکت تمامی احزاب جهت تشویق مردم با حضور در انتخابات موجب شتاب بخشیدنِ ساخت ایرانی آباد و سربلند خواهد شد.

فرماندار ساری به چهار راهبرد در مورد انتخابات که شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت می‌شود اشاره کرد و گفت: این راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید به عنوان نقشه راه تمامی احزاب و جریان‌ها قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه رفتار با متانت شهید جمهور در جریان رقابت‌های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه‌ای از حق‌مداری و حضور در جبهه حق بود خاطرنشان کرد: دولت شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی یک دولت مستقل، در میدان عمل و فراجناحی بود.

نوبخت یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی مصداق بارزی از دو کلیدواژه «جمهوریت» و «اسلامیت» است که با اراده، حضور، خواست و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.