پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در انتخابات

0

سید کاظم حسینی کارنامی مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در ستاد و امور توزیع برق مازندران، گفت: تمامی تمهیدات لازم در جهت تامین برق مطمئن و پایدار در مراکز رای گیری و شمارش آرا اندیشیده شده است.

او افزود: با توجه به اهمیت تأمین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ۶۳۰ نفر نیروی عملیاتی اجرایی در ۱۸ امور و ۱۹بخش توزیع برق در شهرستان‌های استان از قبل از شروع انتخابات تا پایان آن در ۲۱۱ اکیپ عملیاتی در آماده باش کامل خواهند بود.

حسینی کارنامی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی انتخابات از سوی ستاد این شرکت، شناسایی کلیه مراکز اخذ و شمارش آرا طبق هماهنگی قبلی با فرمانداری شهرستان‌ها و ستاد انتخابات انجام پذیرفته است.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران ادامه داد: بررسی و به‌روزرسانی سناریو مانور و فیدر‌های تأمین‌کننده برق مراکز مذکور در شرایط اضطرار، شناسایی و به‌کارگیری ژنراتور‌های تأمین برق اضطراری موجود در امور و یا سایر دستگاه‌های اجرایی، جانمایی، راه‌اندازی، تأمین سوخت و تعیین متصدی چند روز قبل از برگزاری انتخابات، بررسی شرایط تأمین روشنایی سطح شهر به‌ویژه در مراکز اخذ و شمارش آرا، هماهنگی و همکاری بین نمایندگان ستادی و مدیران امور توزیع مستقر در سطح شهرستان‌ها ازجمله برنامه‌های این شرکت برای آمادگی مقابله با موارد اضطراری است.

حسینی کارنامی افزود: برای کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع برق، علاوه بر مدیران و معاونین و ناظرین امور، مدیران ستادی نیز به‌عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امور توزیع برای نظارت بیشتر و بهتر در یازدهم اسفندماه حضور خواهند یافت.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.