پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی کامل تامین اجتماعی برای حمایت از تولید کنندگان در مازندران

0

ایسنا/مازندران معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران گفت: تامین اجتماعی برای حمایت از تولید کنندگان با تمام توان در چارچوب‌های قانونی آماده همکاری است.

حسن فلاح صبح امروز در جمع کارفرمایان در کارگاه هم اندیشی و آموزشی رابطین بیمه‌ای کارفرمایان که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی هرچه بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با قوانین و حقوق متقابل و چگونگی ارائه تعهدات تسریع، تسهیل و رضایتمندی در کار را برای مردم را بیشتر کرده و ازسردرگمی کارفرمایان و تفاسیر غیرصحیح از قوانین و بخشنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: درراستای کسب رضایتمندی حداکثری کارفرمایان نسبت به تشریح قوانین و مقررات موضوعه این نهاد برنامه‌های گسترده و متنوعی‌ای را به اجرا گذاشته که انجام نشست‌های آموزشی و هم اندیشی رابطین بیمه‌ای یکی از این گونه اقدامات است.

معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: آشنایی کارفرمایان با حقوق وتکالیفشان نشان دهنده رویکرد  مشتری مدارانه سازمان تامین اجتماعی و اهتمام این نهاد به رعایت حقوق شهروندی خواهد بود.

فلاح گفت: افزایش سطح دانش و اطلاعات مخاطبان و تقویت فضای تعاملاتی از دستاوردهای ناین قبیل دوره‌ها برای کارفرمایان و نمایندگان آن‌ها است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی درسال‌های اخیر با اینترنتی کردن بسیاری از خدمات خود تحولات گسترده‌ای را در حوزه تکریم از ارباب رجوع به خود دیده است که این روند مثبت غیرحضوری شدن خدمات سازمان تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد.

معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران از استقبال خوب کارفرمایان و درخواست آنان برای برگزاری اینگونه کارگاه‌ها در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این کارگاه‌ها تا پایان سال جاری درکلیه مناطق مختلف استان برگزارمی‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود 106 هزار و ۳۱۶ کارگاه فعال تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قراردارد، یادآور شد: دراین دوره آموزشی نکات کلیدی بیمه تامین اجتماعی ویژه رابطین بیمه‌ای و کارفرمایان، مسائل مربوط در دو حوزه بیمه شدگان و مستمری‌ها تدریس و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.