پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه جهت اسکان مهمانان نوروزی +تصاویر

اعلام آمادگی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه جهت اسکان مهمانان نوروزی

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، رییس اداره گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش تشکیل گردید تا تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شود.

 

رییس اداره گفت: آموزش و پروش منطقه همچون سال های قبل، با ۱۱ کلاس تجهیز شده در کیاسر و الندان و ۵ سوئیت مجهز خانه فرهنگیان منطقه چهاردانگه، آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

 

مسعودیان زاده خاطرنشان کرد: منطقه چهاردانگه با آب و هوای ییلاقی بسیار عالی، مناظر طبیعی بکر(چشمه سارهای متعدد و چشم انداز های زیبا از جنگل و کوه)، امامزاده ها و بقاع متبرکه، رود و دریاچه، آب معدنی ملی سورت، آداب و رسوم و فرهنگ بومی غنی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چندین استان به مازندران و …مکان مناسبی برای تفرج و استراحت به حساب می آید که از دید و نظر هموطنان دور نخواهد ماند.

 

وی با اعلام میانگین پذیرش روزانه ۵۰ نفر در روز، در نوروز ۱۳۹۴ ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تعاملی که بین ادارات مرتبط منطقه وجود دارد و همکاری آن ها با آموزش و پرورش، بیشتر و بهتر از سال های قبل بتوانیم در خدمات رسانی به مسافران نوروزی عمل نماییم.

 

رییس اداره افزود: در صورتی که استقبال مسافران جهت اسکان، نسبت به فضای اعلام شده بیشتر باشد امکان برای افزایش فضا وجود دارد و در اسرع وقت نسبت به افزایش آن اقدام خواهیم نمود.

 

۶- ۴۳۲۷۵۳۲۷

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.