پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آقا معلم اشتباه بازیکنانش را عامل شکست تیمش دانست

0

مجید جلالی جمعه شب در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی در قائمشهر به خبرنگاران گفت: بازیکنان ما از لحاظ تیمی بازی خوبی را در زمین انجام می دهند، ولی به راحتی با ضربه های ساده گل می خورند.
وی اضافه کرد : ما در طول بازی موقعیت های خوبی را حتی تک به تک با دروازه بان تیم حریف از دست می دهیم و نمی توانیم به گل برسیم و این رویه نشان می دهد که تیم ما از لحاظ مهارتی با مشکل مواجه است.
سرمربی گل گهر اظهار داشت : تعطیلات نیم فصل اول فرصت خوبی را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم ضمن جذب چند بازیکن جدید ، کارهای مهارتی را به بازیکنان خود بیاموزیم که به این سادگی گل نخوریم و این روند وضعیت تیم ما را خرابتر می کند.
سرمربی سابق نساجی در مورد قهر مهرداد عبدی یکی از بازیکنانش پس از تعویض و عدم حضورش بر روی نیمکت هم گفت : مهرداد عبدی امروز برابر نساجی در قائمشهر خوب بازی نکرد و تعورض شد و هیچ سرمربی، بازیکنی را که خوب بازی می کند، تعویض نمی کند.
جلالی افزود : قطعا این بازیکن به دلیل عدم حضورش بر روی نیمکت و رفتن به رختکن پس از تعویض با جریمه خیلی سنگینی مواجه می شود.
وی در مورد بی انگیزگی بازیکنانش در بازی هم اظهار داشت : به هر حال فشردگی بازی های لیگ برتر تا حد زیادی بازیکنان تیم هایی مثل ما را خسته کرد و امیدواریم در تعطیلات نیم فصل بتوانیم با آمادگی بیشتری بازی کنیم.
تیم گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم  رقابت های لیگ برتر عصر امروز میهمان تیم نساجی قائمشهر بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت. تیم گل گهر سیرجان با این باخت با ۸ باخت و ۷ مساوی و ۱۵ بازی در مجموع با ۷ امتیاز در رده ۱۵ جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.