پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«آقای پادشاه » 2 مدال طلای خود را به آستان قدس تقدیم کرد

0

امیرحسین زارع، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان با کسب دو نشان طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد جهان و رقابت‌های آسیایی هانگژو چین پس از بازگشت به زادگاهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: در رقابت‌های سنگین‌وزن جهان گشتی‌گیران سرشناس و توانمند حضور دارند و سطح رقابت‌های جهانی و آسیایی بسیار بالابود.
 

وی با قدردانی و تشکر صمیمانه از استقبال پرشور ورزش دوستان، پیشکسوتان و مردم این شهرستان، افزود: خدا را شکر می‌کنم که مردم شهرم واقعاً قدرشناس هستند و به‌خاطر استقبال پرشور که به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز بود، از تک‌تک آنها قدرشناسی می‌کنم.
 

عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا در مسابقات مهمی همانند المپیک پاریس بهترین نتیجه را کسب کنم و با خوش‌رنگ‌ترین مدال همیشه شادی و خوشحالی را برای مردم به ارمغان بیاورم تا بخشی از محبت‌های پرمهرشان را پاسخ دهم.

زارع با اشاره به اینکه کادر فنی و مربیان تیم ملی زحمات زیادی برای همه ملی‌پوشان کشیدند و ماه‌ها از خانواده به‌دور بودند تا ما در آمادگی کامل به رقابت‌ها اعزام شویم، گفت: از زحمات کادر فنی برای تلاش فراوان در کسب موفقیت تیم ملی قدردانی می‌کنم؛ آنها هم همانند کشتی‌گیران مدت طولانی از خانواده‌شان دور بودند و پدرانه و برادرانه کنار ملی‌پوشان بودند؛ بنابراین از آنها تشکر ویژه دارم و امیدوارم روند موفقیت و افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد تا مدال طلای المپیک را برای شادی دل مردم به ارمغان آوریم.

قبل از مسابقات پیش خود نذر کردم…

وی با بیان اینکه دو مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان و بازی‌های آسیایی هانگژو چین را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می‌کنم، گفت: قبل از مسابقات پیش خود نذر کردم تا همانند سال‌های گذشته طی سفر همراه با خانواده مدال‌های کسب شده را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کنم. 

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.