پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغوش گرم پلیس، مأمن و پناهگاه دختر بچه گمشده در چالوس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدجعفر ساداتی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته دو خانواده اهل تهران که جهت تفریح به شمال سفر و در پارک فین شهرستان چالوس بیتوته کرده بودند پس از ترک محل و رسیدن به مقصد متوجه جاگذاشتن دختر بچه سه ساله خود در چالوس می‌شوند.

وی گفت: در این زمان با تماس نگهبان پارک و سایر مسافران با پلیس ۱۱۰ مبنی بر مفقودی دختر بچه‌ای در پارک، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان چالوس به پارک مراجعه و کودک گمشده را به کلانتری منتقل می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از رسیدگی به امور کودک در کلانتری، پدر بزرگ و مادربزرگ کودک گمشده جهت تحویل گرفتن دختر بچه به کلانتری مراجعه کردند، تصریح کرد: وقتی شرح ماوقع از آنان پرسیده شد که چطور پس از دو ساعت رسیدن به مقصد متوجه عدم حضور کودک نشدند،  پدر و مادر بچه فکر می‌کردند که فرزندشان در خودروی دیگری است.

ساداتی با اشاره به اینکه غفلت والدین گاهی باعث بروز حوادث غیرقابل جبران می‌شود خطاب به مسافران و خانواده‌ها،  هشدار داد: مراقب کودکان خود در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، رودخانه و سواحل باشند و لحظه‌ای از آنان غافل نشوند تا لذت سفر را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

  /۸۶٠۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.